FOX n FORESTS is een 2D-actieplatformgame met RPG- en puzzelelementen, die is geïnspireerd door de hoogtijdagen van het 16-bit-tijdperk! Wissel naadloos tussen de verschillende seizoenen, schiet en sla met je magische kruisboog, en verzamel loot om het geheim achter het vijfde seizoen te ontrafelen. Beleef een spannend sprookje in fabelachtige pixel art met verborgen geheimen, gigantische eindbazen en van alles om te onderzoeken. Dit is 16-bit zoals het hoort!