Faaast Penguin
Bekijk een ongeveer 10 minuten durende rondleiding die tot vier verschillende parcoursen met diverse opties laat zien.
Laat je verrassen door rivalen en hindernissen en stort je op deze chaotische race!
De resortactiviteiten zijn afvalraces in alle vier de categorieën! De speler met de meeste punten wint!
Speel alleen of in een groep met maximaal 4 spelers, of speel een aangepaste match met maximaal 40 spelers!
Om cross-play mogelijk te maken, maakt Faaast Penguin gebruik van Epic Online Service. Om te kunnen spelen, heb je een Epic Games-account nodig.