Bestuur twee walkerrobots en baan je een weg door 30 decks, met bouwkunde, laboratoria en sectoren met een hoog beveiligingsniveau. Je kunt de robots niet tegelijkertijd besturen, dus je moet ze afwisselend gebruiken om zo als een team uit te zoeken hoe je door een deck heen kunt komen. Wissel wanneer je maar wilt van robot en maak gebruik van schakelaars, liften, bommen, energiestralen en teleporten om de stroom weer aan te krijgen, en daardoor de levensondersteuning opnieuw te activeren en het mysterie van de botsing te achterhalen. De enige hulp die je hebt is een onbekende stem aan het einde van de terminal.