Fairune Collection
Fairune is een avonturen-RPG in retrostijl. Onze heldin begint aan een reis om drie mysterieuze standbeelden te ontgrendelen en een groot kwaad te stoppen. Tijdens haar reis moet ze puzzels oplossen, tegen monsters vechten, nieuwe wapens ontdekken en haar vaardigheden verbeteren.
In Fairune 2 komt onze heldin terug voor een andere gevaarlijke zoektocht. Deze keer moet ze een verloren fee zien te vinden. Dit vervolg levert een grotere wereld op voor diegenen die klaar zijn voor de uitdaging.
Fairune Origin, dat voor de eerste keer wordt uitgebracht, biedt een intrigerende blik op het begin van de serie. De game biedt een kort maar leuk avontuur en illustreert hoe SKIPMORE de gameplay ontwikkelde van de twee latere games.
Fairune Blast is ondertussen een ware traktatie die totaal anders is dan de andere games. Het is een kleurrijke shooter die perfect is om op de Nintendo Switch te spelen!