Belangrijkste kenmerken
Een lange tijd geleden was er een oorlog tussen twee machtige goden. Het conflict duurde voort totdat ze werden verzegeld in het grote onbekende en hun goddelijke wapens over de wereld werden verspreid. Deze verloren wapens, beter bekend als "Furies", zijn zeer geliefd bij krijgers die zichzelf "Fencers" noemen en er wordt gezegd dat wie een Fury ontvangt, één wens mag doen. Bij toeval trekt een jongeman, Fang, een Fury uit een steen en hij wordt per ongeluk zelf een Fencer. Nu moet hij kiezen welke godheid moet ontwaken!