Vorm een band met een babyvalk en ga op avontuur. Falcon Age is een actie-avontuur in eerste persoon voor één speler waarin je als Ara speelt en je je culturele erfgoed probeert te heroveren op een leger van robot-kolonisten met behulp van de verloren kunst van de valkerij.