"Maak het niet te laat, kinderen", zei meneer Fruits op een avond toen hij naar bed ging. Maar ze zaten aan hun schermen gekluisterd en negeerden hem totaal.
Opeens verscheen de kwaadaardige Pedro en met een naargeestig gekakel zoog hij alle kinderen van de Fruits-familie een portaal in, veranderde ze in echt fruit en verspreidde ze daarna door de bomen in het bos!
Family Tree is een flipperkastplatformgame waarin je je ballen kunt richten en tegen slechteriken aan kunt laten ketsen om zo de vele met de hand gemaakte levels uit te spelen.