Fantasy Friends
Fantasy Friends speelt zich af in een prachtig fantasiebos waar alles mogelijk is! Met de hulp van Aurea, de magische fee, zorg je voor 12 schattige nieuwe huisdierenvrienden! Verzorg ze en geef ze alle liefde die ze nodig hebben. Als je dat doet, groeien je huisdieren op en spelen ze met je!