Farlands Journey
Farlands Journey is een kleurrijke klassieke avonturenplatformgame waarin je speelt als een kleine heks die vecht tegen de kwade krachten. Ga op avontuur om het gestolen hart van je Magische Academie terug te halen. Ontdek verschillende magische spreuken en hoeden met unieke effecten. Versla monsters en hun bazen. Los puzzels op door platformvaardigheden en magische spreuken te combineren. Verzamel edelstenen en geef ze uit aan upgrades in de Magische Academie.