Fear the Spotlight
Fear the Spotlight is een sfeervol horroravontuur in derdepersoonsperspectief, waarin de speler een verontrustend mysterie moet ontrafelen. Sluip na de les de school binnen met Vivian en Amy, overleef een séance die verkeerd afloopt, los tastbare puzzels op, en, wat je ook doet, blijf buiten het licht van de schijnwerper...
Fear the Spotlight is de eerste titel die wordt gepubliceerd door Blumhouse Games, een videogamelabel van Blumhouse Productions waarbij een creatieve en unieke kijk op het horrorgenre centraal staat.