Felix the Cat
De iconische stripfiguur Felix gaat op een heroïsche reis om z'n vriendin Kitty uit handen van de Professor te redden. Spelers binden de strijd aan met verschillende vijanden en maken gebruik van kanonkogels, vliegende schijven en andere manoeuvres om de held te worden.