Fibbage is het liegende, bluffende, leugens-vertellend-totdat-je-wint multiplayer trivia-partygame van de makers van YOU DON’T KNOW JACK! Speel met 2-8 spelers!
Houd je medespelers voor de gek door hen te laten denken dat jouw bluffen de waarheid is en je verdient punten. Maar wees voorzichtig: als je de bluf van een medespeler kiest, doet hij of zij een Fibbage-showdans.