Fight’N Rage, dat zich afspeelt in een toekomst waarin mensen door mutanten tot slaaf zijn gemaakt, is een zijwaartsscrollende beat-'em-up geïnspireerd door de klassiekers uit het 'gouden tijdperk' van het genre.
In een wereld waarin de "wet van de jungle" geldt, zijn twee mensen en een muntantenrebel bereid om te vechten om de waanzin te stoppen.