De waarheid moet ergens te vinden zijn ...
Neem plaats aan boord van The Alabaster, een van de meest geavanceerde onderzoeksschepen van The Filament Corporation, en probeer om de controle weer in handen te krijgen na een mysterieuze complicatie die het schip vergrendeld heeft en de bemanning deed verdwijnen.
Los duivels moeilijke puzzels op met de hulp van Juniper, de verslagen piloot van het schip, om tot het uiterste te gaan in een zoektocht naar wat er gebeurd is met de bemanning en de reden waarom iedereen verdwenen is.
Ga de uitdaging aan om boord van The Alabaster te gaan en er weer weg te komen in deze singleplayer game met complexe maar uiterst verslavende puzzels.