In dit avontuur moet Fin de mysteries van de Clan ontrafelen en op zoek gaan naar verborgen kristalartefacten om de wereld tegen de oude Destroyer te beschermen.
De held zal van alles op zijn pad vinden - van tragedie en verraad tot nieuwe vrienden en een ongelooflijk avontuur! Maar Fin weet pas wie zijn vrienden en vijanden zijn als hij ze heeft ontmoet.