Regeringen en instellingen onder invloed van zeer machtige personen. Ze hebben decadente constructies opgezet voor hun activiteiten onder het pseudoniem Black Butterfly.
Een van de meest gruwelijke geheime gebouwen was de S-313-gevangenis die in 1968 in een onherbergzaam en onbekend gebied is gebouwd. Politici, spionnen, uitvinders en allen die een mogelijke bedreiging vormden voor de echte machthebbers van de wereld werden gevangengenomen en de rest verdween. Ze werden onderworpen aan elke vorm van barbaarsheid.