Fire: Ungh’s Quest
FIRE is een ontdekkingsavontuur met een intuïtief puzzelontwerp. Het vertelt zonder veel woorden een spannend en hilarisch verhaal. Reis naar het stenen tijdperk en ga de meest uitdagende taak van die tijd aan: Het zoeken naar vuur!
De held van dit verhaal is de sympathieke chaotische Neanderthaler Ungh die 's nachts in slaap valt tijdens zijn allereerste wacht. De volgende ochtend wordt de ramp duidelijk: het vuur is uitgegaan en Ungh wordt uit zijn dorp verbannen. Nu moet je Ungh helpen bij het vinden van nieuw vuur, en in elke streek van de wereld in de steentijd zoeken. Het maakt niet uit of hij in een dinosaurus moet zoeken, in smeulende vulkanen of zelfs door de tijd reizen, is er geen plaats die Ungh over kan slaan op zoek naar nieuw vuur.
Met één klik of veeg komt de omgeving tot leven. Met een klein beetje logica je zul je in staat zijn om elk raadsel op te lossen en er is geen grens aan je ontdekkingen terwijl je op de spelwereld reageert: slinger kokosnoten weg met de slurf van een mammoet, verander in een dier of red het mooie meisje uit de greep van de Octo-Boss.