Fishing Star World Tour
Meer dan 180 soorten vis. Meer dan 70 soorten visuitrusting! 40 vislocaties! Verken diverse locaties en vang veel vis!
Kies een speelstijl die bij je past. Beweeg de Joy-Con om vis binnen te halen als een echte visser, of gebruik gewoon de stick op de Joy-Con om vis te vangen!