Welkom in de jungle van Fit My Cat's wilde en gekke diereneditie!
Elk level onthult een menagerie van wezens die allemaal staan te popelen om een plekje op de drijver te bemachtigen. Bereid je voor op 28 verschillende rassen, van slinky slangen tot aaibare panda's, vorstelijke leeuwen tot eigenzinnige capibara's en nog veel meer!
Bereid je voor op een dierentuindrukkend avontuur vol gelach, ontspanning en de ongetemde charme van onze geliefde dierenvrienden. Laten we van deze vakantie een vakantie maken voor de geschiedenisboeken van de jungle!