Flightpath: Adventures in Venaris
Welkom in Venaris, een klein planetenstelsel waar een ondergrondse criminele organisatie slechts bekend als de Syndicate voortdurend burgers terroriseert. Intussen faalt de corrupte planetaire overheid bij het omverwerpen van de organisatie. Drie ervaren personen hebben besloten het heft in eigen handen te nemen!
Flightpath: Adventures in Venaris is een verticaal scrollend schietspel in bovenaanzicht waarin keuzes die je in bepaalde levels maakt, het verhaal drastisch kunnen veranderen. Er zijn verschillende paden door het spel, unieke content voor elke piloot die je kiest, specifieke missies om te voltooien, procedureel gegenereerde levels en onvoorspelbare aanvalspatronen van vijanden in 10 levels. Flightpath: Adventures in Venaris heeft een schat aan herspeelwaarde te bieden dankzij de vele mogelijkheden in het verhaal!