EENVOUDIGE FRAME-VOOR-FRAME ANIMATIES
Transformeer je schetsen uit een oud notitieboek en breng ze weer tot leven in een nieuwe vorm. Of het nu een mooi landschap is of een energiek personage - ze kunnen nu bewegen, huppelen, springen en genieten van hun bewegingsvrijheid op de pagina's van Flipbook! En dit alles gebeurt alleen met jouw hand.
Met de hulp van FlipBook kunt u elk frame tot leven brengen. Met maximaal 50 frames voor één project kun je de afspeelsnelheid aanpassen aan je artistieke visie. En voor het geval je een referentie nodig hebt, is er ook een spookmodus waarmee je een blik kunt werpen op het vorige frame terwijl je tekent. Dit canvas is aan jou om in te vullen - weet je al wat je als eerste gaat animeren?
FlipBook biedt vier verschillende gereedschappen en 24 kleuren om je te helpen al je ideeën tot leven te brengen. Schakel tussen verschillende penseelgroottes, doorloop het kleurenpalet en maak je eigen geanimeerde canvas. Je kunt je canvas ook op elk moment opslaan en afmaken wanneer je maar wilt - voor het geval er een groter project in het verschiet ligt!