Flipping Death
Als Penny op mysterieuze wijze sterft, wordt ze wakker en ineens is ze de DOOD ZELF! Dit bijbaantje geeft haar een nieuwe kracht: ze kan tussen de werelden van de levenden en de doden wisselen! In deze raadselachtige platformer zal ze dat (en haar intelligentie) hard nodig hebben als ze het mysterie van haar overlijden wil oplossen.
Spring van platform naar platform, los puzzels op en help de doden in vrede te rusten door bezit te nemen van de levenden en ze te laten ronddansen in deze komische avonturengame van Zoink Games. Het verhaal is geschreven door Eisner-winnaar Ryan North.