Je kruipt in de huid van een mysterieus meisje dat in een compleet overstroomde stad arriveert. Alleen zij heeft de kracht om het licht te beheren.
Je kunt puzzels oplossen door de bovennatuurlijke kracht van het meisje te gebruiken. Uiteindelijk moet je de stad redden door de straten weer droog zien te krijgen.