EEN WERELD IN ELKAAR GETAPED
Floogen is gemaakt met behulp van echte stop-motion animatie - er zijn dus elementen gemaakt van karton, klei, papier, tape, en nog veel meer! Hierdoor lijkt de wereld op een droom die rechtstreeks uit de fantasie van een kind komt.