Flower Shop: Winter In Fairbrook
Natalie heeft met moeite haar eerste semester op de universiteit gehaald en nu wil ze gewoon even op adem komen.
Maar haar ouders willen dat ze zich als een verantwoordelijke volwassene gaat gedragen en tijdens de wintervakantie van haar school een baan gaat zoeken. In een mum van tijd heeft Natalie's huisgenoot een baan voor haar gevonden en moet ze naar het stadje Fairbrook voor een domme baan in een bloemenwinkel. Wat doe je dan als arme vermoeide student?
Stap in de schoenen van Natalie terwijl ze de winter doorbrengt in Fairbrook, bloemen kweekt, vrienden maakt en misschien zelfs wel de liefde vindt!