Flupp The Fish
Escape: Help Flupp om te ontsnappen! Duik op het juiste moment om door het water te drijven. Vermijd rotsen en kwallen, ze vertragen je. Verzamel sterren en diamanten om sneller en sneller te worden en weg te zwemmen van de monstervissen.
Rush: rijd met een auto en verzamel sterren om sneller en sneller te worden. Maar pas op, er zijn wat gaten en vijanden, daar moet je overheen springen. Probeer waterdruppels te krijgen om je vissenkom te vullen!