NIEUW DIT SEIZOEN
Bepaal wat voor manager je wilt zijn met de nieuwe Managerprincipes. Beleef de meeslepende sfeer van de kleedkamer met een beter begrip van de persoonlijkheden van spelers en hoe ze op jouw methoden reageren.
Til de prestaties van je ploeg dit seizoen naar een hoger niveau met verbeterde training. De verbeterde interface zorgt voor meer controle en de nieuwe speeltrajecten voor je jeugd maken het makkelijker dan ooit om de volgende generaties uit te laten groeien tot iconen van wereldformaat.
Elke carrière bevat nog meer functies, zoals een verbeterde rekrutering door tegenstanders, een vernieuwde nationale spelersgroep en toegankelijkheidsverbeteringen. De volledige informatie is beschikbaar op de Football Manager-website.