Forklift - The Simulation
In Forklift - The Simulation zit je op de stoel van een realistische heftruck. De game voelt erg realistisch aan dankzij de mooie graphics en het stuurgevoel. Beheer een magazijn en lever de goederen op tijd. Er zijn negen verschillende uitdagingen om vrij te spelen.