Help Foxy Fox tijdens zijn gevaarlijke reis om zijn liefje Jennie te redden. Zonder jouw hulp kan Foxy haar niet redden!
Ga op avontuur om Jennie te redden! Spring en ontwijk de uitdagende vijanden en vallen terwijl je gems en kersen verzamelt in de 36 levels.
Verkleed Foxy door extra accessoires te kopen met de kersen die je verzamelt tijdens je avontuur!
Na een vreedzame dag kersenplukken worden de kinderen van Foxy ontvoerd door de gemene Wolfi-broers. Nu is het aan Foxy en Jennie om hun kinderen te redden!
Spring, ren en doe een wall-kick om vijanden te ontwijken en bereik het einde van de level om de puppy’s van Foxy te redden aan de andere kant van het eiland. Speel samen als Foxy en Jennie in de multiplayer-modus.