Foxy is een kleine vos die dol is op kersen. Maar op een dag viel hij in slaap en werden al zijn kersen gestolen!
Om alle levels uit te spelen en zijn kersen terug te krijgen, moet Foxy niet alleen vindingrijk en snel zijn, maar ook puzzels oplossen!