Frane: Dragons' Odyssey
Kunah, een jongen van de vuurdraakstam, wordt op een dag opgeroepen door de god die over de bovenwereld, Vanneth, regeert. Hij heeft de nobele taak gekregen om Escude, een meisje van de engelenstam, terug te brengen naar Vanneth. Samen met zijn jeugdvriendin Riel, dochter van de ijsdraakleider, gaat hij op zoek naar het vermiste meisje.