Freecell Solitaire is 's werelds bekendste kaartspel!
In de stand Freeplay worden de kaarten willekeurig uitgedeeld. Geen sessie is hetzelfde.
In Uitdagingsmodus krijg je de taak om alle 90 levels uit te spelen. De levels worden steeds lastiger!