Freedom Finger
Freedom Finger is een muzikale, zijwaartsscrollende shooter waarin je je een weg door de krankzinnige cartoonlevels moet schieten, meppen en beuken. Met in de hoofdrol: Nolan North, John DiMaggio, Eric Bauza en Sam Riegel!