Freedom Planet 2
In dit langverwachte vervolg op de verrassende indie-actieplatformerhit Freedom Planet keer je terug naar de kleurrijke wereld van Avalice om de strijd aan te gaan met een oeroude bedreiging. Onze drie heldinnen hebben na de gebeurtenissen van het originele spel hun unieke vaardigheden verbeterd en ze zijn nu sterker dan ooit. Maak gebruik van Lilacs snelheid met haar drakenboost, bereik nieuwe hoogten met Carols springschijf of motorfiets, of ga voorzichtiger te werk met Milla's schild. Ook het gloednieuwe speelbare personage Neera staat haar mannetje, want met haar krachtige vorstkunsten deelt ze een flink pak slaag uit aan haar vijanden. Net als zijn voorganger barst dit supersnelle platformavontuur van de knallende actie op basis van je momentum, maar de formule is verfijnd met nieuwe gameplaysystemen en andere verbeteringen.
Met 24 deskundig ontwerpen levels, een ambitieuze, uitgebreide avonturenmodus, verfijnde 2D retrographics en de toevoeging van de veelgevraagde baasaanvalmodus, is Freedom Planet 2 het volwassen vervolg op de geliefde indiegame dat barst van de pure platformkracht.
Verken Avalice in de avonturenmodus en ontmoet onderweg meer dan 100 NPC's. Duik meteen in de actie nadat je de wereld hebt gered in de klassieke modus, of daag je gevaarlijkste vijanden uit in de baasaanvalmodus.
De voormalige vijand Neera voegt zich bij het explosieve team van vrouwelijke hoofdrolspelers, elk met hun eigen unieke vaardigheden en perspectieven op een verhaal dat sterk doet denken aan de avonturen in tekenfilms op zaterdagochtend.