Frog Detective: The Entire Mystery
Speel als de op een na beste rechercheur en vind aanwijzingen, ondervraag maffe verdachten en bekijk dingen door je vergrootglas. Critici noemen het vergrootglas "nutteloos", maar wat weten zij er nou helemaal van?
In zaak 1, The Haunted Island, help je een luiaard die al weken last heeft van een mysterieus spook dat niemand kan opsporen. Zelfs nadat een team van spookwetenschappers grondig onderzoek heeft gedaan, is het spook nog even mysterieus. Gelukkig voor deze tropische luiaard, en helaas voor dit vervelende spook, is Frog Detective er om het mysterie op te lossen! The Haunted Island is het eerste deel van deze bekroonde reeks. Dankzij dit korte mysterie heeft de wereld van Frog Detective een internationale cultaanhang gekregen.
In het tweede mysterie, The Case of the Invisible Wizards, gaan we met de Detective mee naar Warlock Woods, waar een vrolijke optocht voor een nieuwe buur op kwaadwillende wijze is verstoord. Nu is de buur nergens te vinden en ligt het stadje in puin. Kan Frog Detective dit tot op de bodem uitzoeken? We hopen van wel, anders is dit spel nogal teleurstellend.
In het spannende slot van deze reeks, Corruption at Cowboy County, krijgen de Detective en Lobster Cop opdracht om het raadsel van een dorpje zonder sheriff op te lossen. Maar niet alles is wat het lijkt en een eenvoudige oplossing voor deze zaak onthult een duistere list. Misschien bestaat misdaad toch wel echt...
Dit laatste mysterie zit vol onverwachtse wendingen en is een waar eerbetoon aan fans van Frog Detective.
Frog Detective: The Entire Mystery is een kindvriendelijk maar gevat detectivespel. Los de mysteries alleen op of speel samen met vrienden en lees de dialoog om beurten voor. Denk je dat jij de zaken op kan lossen?