Frogun ENCORE is een onstuimige standalone uitbreiding/ vervolg op de indiehit FROGUN! Verken de wereld met je trouwe Frogun in dit schattige, lowpoly avontuur!
Drie hele jaren zijn verstreken sinds Renata Beëlzebub versloeg, en haar kleine vakantie in Jake's stad wordt onderbroken wanneer de vliegbois weer aanvallen! Het lijkt erop dat een van Beëlzebubs trouwe volgelingen een kwaadaardig plan heeft om hem terug te brengen en Renata, Jake en Hatter zullen de hele wereld over moeten reizen om zijn plannen te dwarsbomen.
Ga samen met Renata op een gloednieuw FROGUN-avontuur in deze razendsnelle klassieke 3D-platformgame! FROGUN Encore bouwt voort op de originele gameplay en bevat een heleboel nieuwe bewegingen, zoals de dubbele sprong, katapult en werpsprong! Beleef FROGUN bovendien in echte couch co-op. Laat Jake op elk moment binnenwippen om samen de gevaarlijke ruïnes te verkennen!
Navigeer als Renata (en Jake!) door de wereld in alle nieuwe omgevingen, verzamel briefjes en allerlei schatten en haal alle vliegemblemen op.