Welkom in feodaal Japan, een wereld van samoerai en gevaar.
Maar wees voorzichtig; de slangen geven zich niet zomaar gewonnen. Je moet al je kikkerkrachten gebruiken om ze te verslaan en je koninkrijk te redden.
Doe mee aan de epische strijd tussen kikkers en slangen en bewijs dat jij de ultieme Frogurai bent!