JOUW MISSIE: bevrijd de aarde van de horde aliens!
Hoewel je From Space in je eentje kunt spelen (als je dapper genoeg bent), is het wijs om vrienden uit te nodigen om je te helpen. In een online spel kun je een team van vier personen samenstellen. Luister, er zijn heel veel van die roze etters, dus hoe meer mensen, hoe beter. O, en met een team zijn er straks ook getuigen om aan anderen te vertellen hoe fantastisch jij wel niet bent. Dus eigenlijk gewoon een win-winscenario.
Met een gevarieerd wapenarsenaal tot je beschikking (raketwerpers, miniguns, vlammenwerpers en meer!) is er geen excuus om die aliens niet te vernietigen! Stel je ideale set samen en gebruik tactische items zoals granaten en mijnen, of vertraag de hordes met prikkeldraad en geschutkoepels. Zorg dat je de wereld afstruint op zoek naar buit, want die heb je nodig!
Het maakt niet uit wat voor soort speler je bent, er is een keur aan personages in From Space, elk met een eigen, unieke vaardigheid en wapens. Vind de perfecte balans met je vrienden terwijl je het ultieme superteam opbouwt.