Frost is een kaartspel voor één speler waarin je een deck moet samenstellen en moet zien te overleven in een wrede, bevroren wereld die verwoest is door een vernietigende storm. Je moet een groep nomaden leiden op zoek naar de Refuge, een schuilplaats ver weg van de ijzige greep van de Frost.
Naast de constante dreiging van de Frost is je zware tocht bezaaid met vele andere gevaren, zoals wolven, kannibalen, honger en uitputting. Beheer je kaarten met wijsheid om te overleven en de Refuge te bereiken.