Frutakia is terug en beter dan ooit! Match drie of meer stukken fruit en ga een level omhoog! Verplaats een rij omhoog of omlaag! Eenvoudige en slimme gameplay, ideaal voor korte sessie, bijvoorbeeld in de bus of trein.
Maak groepen van drie of meer stukken van hetzelfde fruit in een willekeurige richting!