FULL METAL FURIES legt de nadruk op teamwork met een uniek gevechtssysteem waarin iedereen even belangrijk is. Werk samen om speciale vijanden te verslaan, rijg combi's aan elkaar om enorme schade toe te brengen en red een door oorlog verscheurde wereld die op het punt van vernietiging staat. Speel op de bank of online met vrienden en maak er een feestje van met maximaal vier spelers! Of ga solo in de singleplayerstand en laat zien uit welk hout je bent gesneden.