Over het spel
Cobra steekt zijn lelijke kop weer op en het is aan G.I. JOE om de wereld te redden! WRATH OF COBRA is een retro, zijwaarts-scrollende beat 'em-up die het iconische universum van de jaren '80 omarmt! Speel als één van de legendarische G.I. JOE, zoals Duke, Scarlett, Roadblock, Snake Eyes en meer. Versla hordes Cobra-troopers, Vipers, Crimson Guards en meer van Cobra's kwaadaardige hersenspinsels.
Breng Cobra ten val en neem wraak op Destro, Serpentor, Baroness en de enige echte Cobra Commander! Vecht op je eigen manier: Vertrouw op je vuisten en kom dichterbij met gebruik van de unieke combo's en speciale bewegingen van elk personage, of houd je vijanden op afstand met verschillende wapens!