GALAK-Z: Variant S is een gloednieuwe, unieke RPG die bomvol actie en ruimtegevechten zit. Deze RPG is speciaal ontworpen om het maximale uit de unieke functies van de Nintendo Switch te halen.
Meng je in een spectaculaire ruimtestrijd vanuit de cockpit van een gestroomlijnd ruimteschip of megagrote mech! Reken af met ruimtepiraten, verpletter gigantische insecten, daag de Dark Bot-eindbazen uit en versla het smerige keizerlijke leger van de kwaadaardige Baron in een volledig uitgewerkt ruimteavontuur, met meer dan honderd missies die je altijd opnieuw kunt spelen. Vecht tegen de troepen van andere spelers in de Bot Battle League* en win trofeeën om betere beloningen te verdienen. Verzamel upgrades, ruimtebuit, relikwieën en bots om je ruimteschip en robot nog sterker te maken en ga de geschiedenis in als beste piloot van de melkweg!
Je kunt GALAK-Z: Variant S spelen in de tv-stijl, handheldstijl of tafelstijl. De game werkt met HD-trilfunctie, touchscreen, Nintendo Switch-Pro-controller en Joy-Con-controllers.