GARFIELD LASAGNA PARTY
Onze vrienden Garfield, Odie, Arlene en Nermal gaan de enorme uitdaging aan: deelnemen aan een gigantisch lasagnefeest!
Met Garfield Lasanga Party stap jij in de wereld van iedereens favoriete dikke, oranje kat. Dankzij 32 minigames en 3 speelmodi houdt het plezier nooit op!
COMPETITIEMODUS: Deze modus laat spelers een eigen kampioenschap organiseren met een aantal minigames die willekeurig worden gekozen en achtereenvolgens op hoge snelheid worden gespeeld!