Zoek geruststelling en verlichting in de berichten op de duistere muren, die verlicht worden naarmate je verder komt en die een emotioneel verhaal onthullen. Dit is een beeldschone en abstracte reis door 100 levels, met nauwkeurige besturing en een sfeervolle soundtrack die je nieuwsgierigheid aanwakkert en je angst voor het onbekende afwendt. Minimalistisch maar metaforisch, versluierd maar klaar om ontdekt te worden. Zul jij de geheimen onthullen?