In GONNER 2 is onze onbaatzuchtige en onverwachte held Ikk weer van de partij. Deze keer heeft Death zijn hulp nodig. Haar schuilplaats is overgenomen door een mysterieuze aanwezigheid en Ikk moet hem voor haar verslaan. Reis door diepduistere, chaotische plaatsen met onvoorstelbare kleurexplosies en waanzinnige eindbazen, terwijl je letterlijk je hoofd erbij probeert te houden! GONNER 2 is een procedureel gegenereerde platformgame met roguelike elementen die de spanning er constant inhouden. Nu met meer kleur en chaos!