RACE ALTIJD EN OVERAL
Begin je carrière als professioneel racer en scheur in de snelste auto's op aarde om 's werelds spannendste races te winnen, van het heilige asfalt van de Indianapolis Motor Speedway tot de smalle straten van Barcelona.
Van de McLAREN 12C GT3 tot de MAZDA RX-7 (FD3S) DRIFT TUNED, ontketen alle pk's van Muscle Cars, Super Modified motors, Hypercars, Hot Hatches en een enorme reeks andere bolide's op talloze circuits.