GUILT BATTLE ARENA
Neem het op tegen vrienden en familie in chaotische lokale multiplayer- en coöpgevechten. Als lid van de GUILT Patrol is het jouw taak om de Dreadful Judge en zijn boosaardige onderdanen te verslaan en de vrede in het universum te herstellen.
In deze chaotische lokale 2D-actiegame heb je maar één kogel om mee te schieten. Nadat je je wapen hebt afgevuurd, moet je de kogel eerst oprapen voordat je weer kunt schieten. Deze fantastische spelfunctie levert een nieuw strategisch element waarbij het net zo belangrijk is om na te denken over waar de kogel gaat landen als waarop je hem schiet!
Coöp voor 1-2 spelers of versusstand* voor 2-4 spelers. Deze game is perfect om met vrienden en familie te spelen!
Maak een keuze uit tien verschillende kostuums en speel meer dan 35 extra kostuums vrij tijdens je missie om het universum te beschermen!