Vier de twintigste verjaardag van een van de grootste vechtspellenseries met de game waar het allemaal mee begon.
Ontdek de oorsprong van de diepgaande vechtactie en geniet ervan waar je maar wilt op de Nintendo Switch!
Dit eerste deel in de franchise kenmerkt zich door prachtige 2D-sprites en geweldige mechanics!