GUNBIRD2 for Nintendo Switch
Ze moeten drie elementen vinden, genaamd "Sun element", "Star element" en "Moon element", en de god ontmoeten die in een denkbeeldige ondergrondse tempel woont om het medicijn te krijgen.
Tijdens hun avontuur stuiten ze op de Queen Pirates, die hen belemmeren in het krijgen van de drie items.